we are the kids with the hungry hearts


Jävlar! Vilken! Bra! Utgång! Igår!

Alltså min fredag var inte så jättebra. Var otaggad och småsjuk. Men så tog mamma med mig på resturang igårkväll och det slutade med att vi shottade! Sen lyckades Mickis övertala mig på att gå ut, och varför inte tänkte jag. Bästa beslutet någonsin! Spontant är tydligen alltid bäst, jävlar vad vi gick loss haha. Tack till Jimmie också som höll oss sällskap! Är extremt tacksam att ni lyckades övertala mig att ha converse igår för annars hade jag haft brännskador/blåsor under fötterna idag som vanligt. Fan vad det är mycket roligare att dansa i platta skor haha!

Kunde inte fått ett bättre avslut på lovet ♡

Thats my best friend. I know she’s hot, but she’s mine!

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

