Wassup Wednesday


Vad har du på dig just nu?
Blåa jeans, vit tshirt och min nya guldklocka<333333

Hur mår du?
Glad och pigg

Vad önskar du just nu?
Att Michael kom hem!

Vad har du ätit idag?
Makrill, chokladbollar och ris! haha

Vad ska du göra imorrn?
Träna och träffa en gammal vän! Ta lite sovmorgon också om jag lyckas

Och på söndag?
Då ska jag nog mest sova. Ha ångest över att skolan börjar på Måndag igen. SÅ OPEPP.

Vem saknar du?
Jennifer, extremt mycket!

Senaste köp?
Hårfärg!

Vad skrattade du senast åt?
Daniel, för han är allmänt rolig

Vad grät du senast åt?
Åh, det minns jag faktiskt inte. Skönt!

Vem sov du senast med?
Hemlis.

Vad läser du just nu?
Ingenting. Läste ut en bok i Cypern dock, första gången på typ 3 år. Stolt

Senast sedda film?

Rat Race tror jag. Sjukt dålig haha
Vem var den senaste som ringde dig?
Denise

Senast 3 inkomna sms?

”Jag letar för fullt men inget resultat! : ((”  ”Nämen puss puss”  ”Go make me a sandwich!!”

Haha vad skumt det ser ut. Ni som skickat smsen lär väl känna igen dom! haha

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
”Är det du som är min läkare?!” haha skickat till Daniel

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Har fått höra att jag är lik Kenza på vissa bilder. Vilket jag tar som en megakomplimang men har lite svårt att hålla med om!

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Mickis!

Vart vill du åka just nu?
Jag har precis kommit hem så just nu trivs jag ganska bra med det. Skönt att vara hemma!

Kär i min ack så fina men ack så fejkade rolexklocka från los cypern

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

