trying to be strong


Varje gång du slår sönder mig så måste jag liksom plocka upp alla bitar av mig själv och klistra ihop dom igen. Känns som du har fuckat upp mig totalt i huvvet. Kan inte lita på någon längre.

Är typ 2 sekunder från att bryta ihop. Hade behövt en stor kram. Och lite choklad typ. Fast mest kramar.

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

2 responses to “trying to be strong”

  1. Denise says :

    Gumman, varför ringer du inte? Jag har överflöd med kramar jag kan dela ut?
    Du vet att du förtjänar det bästa och jag lovar att du är stark nog för att få det!
    Överflöd med kramar!! Och du vet vart du har mig, glöm aldrig det, inte heller att du är stark nog för att få det bättre❤

  2. viktoja says :

Kommentera

