wadduppp bitchez


Jag har varit dålig på att uppdatera trots att jag är ledig! Men jag har typ försökt hinna göra saker som jag inte hinner annars (när jag har skola) så har varit busy busy ändå. Igår/idag har jag hängt med Elias, filmkväll blev det! Och ska snart åka hem till Linnea för filmkväll nr 2! Najs najs. Vilar upp mig inför nästa helg då Mickis fyller år! Är typ mer taggad än vad hon är, haha helt sjukt. Min lilla vän blir vuxen!😦

Ska hänga med denna bruden ikväll!

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

