Sweet sunday


Gomorron! Vaknade precis upp i en ascool tshirt som jag fick låna igår, hehe kan visa sen! Igår va jag i stan me elias en snabbis! Han köpte jeans jappjapp, de va mys. Sen träffa jag mickis en snabbis,de va också mys! Vi dansade! Haha. Sen åkte vi till linnea o denise och träffa 3 trevliga killar från varberg! Så hängde vi med dom ett tag! Sen så åkte jag hem till simon som firade att han skulle fylla 19! De va mys! Hittade mitt drömhus igår på vägen hem förresten… Jävlar va fint de va. Typ ett slott.. Nu ska jag försöka få liv i döingarna här för jag vill ha frukoooost !! 🍔

20121007-114432.jpg

20121007-114445.jpg

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

