nothing can stop me now


Kollade i min kalender och insåg precis att jag har 4 extremt roliga veckor framför mig! Det är höstlov, Mickis fyller 18 och jag åker till cypern! Och strax efter det ska jag lägga mig under nålen för nästa tatuering! Och inte långt efter det åker vi till Stockholm! WAAAAAAH LEN så taggad

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig för ikväll är det 2 födelsedagar som ska firas!

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

2 responses to “nothing can stop me now”

  1. neeeee says :

    LEEN WAAAAH!!!! Är så sjukt taggad med!!!!!! Hehehe!

  2. viktoja says :

    WAAAH LEEN! KOMMER BLI AWESOME

Kommentera

