jag kan inte,


”Det där speciella bandet vi har som ingen annan förstår. Vetskapen om att en gång var du faktiskt min.

Och när jag ser hur krossad du blir av andra tjejer vill jag bara slå dig i ansiktet och skrika. VAD FAN SYSSLAR DU MED? JAG ÄR JU HÄR. Det värker inom mig, som ett svart hål.

Den jävla svartsjukan jag leker med. Bollar den fram och tillbaka, precis som ett pingpongspel. Trött på skiten nu.

Jag vill ha dig tillbaka nu

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

