50 frågor


1. Vad heter du?
Viktoria!

2. Vad kallas du för?
Allt möjligt. De vanligaste smeknamnen är väl ”alsterland”, ”vickan” osv

3. Vad vill du att folk ska kalla dig?
Mitt namn, men spelar inte så stor roll

4. Vad gör du just nu?
Återhämtar mig från gårkvällen. Tog precis en varm dusch
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?
Äta. Gud vad hungrig jag är! Har inte ätit på hela dagen, skandal

6. Vad har du på dig?
Nån gammal bandtshirt (Sovtröjor <3)

7. Vad har du gjort idag?
Städat, varit full, skrattat, sovit! Ungefär det jag hunnit med. Dansat lite också.

8. Vad var det roligaste med din dag?
Har inte hänt så mycket roligt just idag men igår hände det roliga saker hela tiden!

9. Vad var det tråkigaste med din dag?
Att städaaaaa….

10. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Vaknar efter en fet sovmorgon, gosar lite med en snygg man breve mig i sängen, går upp tar långdusch och äter frukost i stan med mina tjejkompisar. Shoppar massa snyggt, tar några glas vin och sen går ut o dansar!

11. Om du tittar åt höger, vad är det du ser?
En jävla röra

12. På tal om höger, är du vänsterhänt eller högerhänt?
Höger! Fast ibland är jag lite bådeoch

13. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med?
Sommar, ledighet, värme
14. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?

Sommar, för då är jag ledig och jag gillar att lata mig. Sen hatar jag när det är kallt också och jag gillar att vara brun
15. Vilken högtradition är din favorit, julen, midsommar, påsk etc? Och varför?
jul, för det är så mysigt!

16. Beskriv den perfekta outfiten?
Tighta snygga jeans, ett coolt linne med tryck, ett par jeffrey campbell dojor och silversmycken! Och nån snygg jacka

17. Välj något inom modeindustrin som du skulle vilja rädda svenska folket ifrån genom att banna, som t ex gröna strumpbyxor, boyfriend jeans etc?
Leggings. Hatar det. Speciellt vita…uhhhg

18. På tal om mode, din favoritbutik?
Topshop, vila, carlings, h&m har massor favoriter!

19. Favoritplagg som du har i garderoben? Får gärna illustrera med bild.
Jag älskar skinnjackor, så mina jackor är nog mina favoriter

20. Kyssar eller sex?

Eh, det hör väl ihop litegrann? Både och tack

21. Favoritplagg på en man?
Snygga jeans och en tshirt går alltid hem. Älskar badboy stilen, lite rocker sådär. Det ska se slarvigt ut men ändå vara genomtänkt.

22. På tal om killar, vad föredrar du, svenskar eller utländska?
Överlag utländska då jag älskar mörkt hår o mörka ögon. Men jag gillar svenska killar också!

23. Beskriv en egenskap hos en man som du skulle vilja ha, t ex mörk röst, synliga ådror etc.
Bruna ögon…Han behöver inte va värsta muskelpaketet men jag gillar killar med fina armar! Lång, supersnäll teddybjörm, snygg frisyr, tatueringar…  mums. Piercingar kan va najs

24. Vad är det mest romantiska en kille gjort för dig?
Bett mig flytta in. Köpt flygbiljetter bara för att få träffa mig

25. Vad är det mest romantiska du gjort för en kille?
Gett av hela mitt hjärta och varit totalt ärlig.

26. Vad är den perfekta presenten? Ifall du skulle fylla år imorgon.

En ny epilator!
27. Vad är den hemskaste presenten du fått?
Fick en duk en gång. Som man lägger på bord ni vet. Det var lite skumt eftersom jag inte direkt äger ett bord…

28. Cola eller fanta?
Pepsi!

29. Choklad eller sur/salt godis?
choklad all the way

30. Sallad eller McDonalds?
Gillar båda! Beror väl på vad man är sugen på
31. Myskväll eller utekväll?
Utekväll!

32. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Men åh… svårt. Sex utan kärlek dådå

33. Pengar eller kärlek?
Kärlek

34. Tåg/buss eller bil?
Bil! Fast tåg är mysigt ibland

35. Bloggen, instagram eller twitter?
Instagram!

36. Tv eller dator?
Dator såklart

37. The Notebook eller Fast and the furious filmerna?
Båda är bra!
38. Roligaste fyllehistoria?
Hm…. Jag har en del. Senaste kan väl ha varit när jag sprang in i en dörr

39. Pinsammaste fyllehistoria?
Haha, har hänt att jag pratat med fel person på bussen. Typ trott att de varit min kompis…så va de inte det :PppPppPpp
40. Om du läser bästa vän, vem tänker du då på?
Jennifer, Mikaela!

41. Något som du är riktigt rädd för? Spindlar, framtiden, att misslyckas etc.
Att bli ensam. Sen är jag hypokondriker deluxe

42. Vem är din pojkvän?

Jag har ingen för tillfället

43. Dra ett skämt?
Katt åt en nöt – blev knäckt

44. Ditt finaste minne från dina gymnasietider?
Har så många! Men gymnasiet är ju inte slut än så vill inte svara än

45. Det roligaste som hände dig under gymnasiet? T ex, faceplanta (ramla framför alla på ansiktet)
Haha när vi gjorde en video om Flens i rörlig bild!

46. Någon som du önskar att du kunde ha gjort under gymnasiet? (t ex vara mer social, vara mindre social)
Va lite bättre på att gå upp på morgonen! Skolka mindre

47. Något som du vill uppleva i livet som du inte hunnit göra än?
Flytta hemifrån. Gå på systemet. Köpa husdjur. Skaffa sambo. Vill tatuera mig massa mer. Testa någon galen frisyr/färg. Skaffa ett nytt jobb. Resa. Gifta mig. Finns massa saker!

48. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Just nu; borsta tänderna, packa träningsväskan… kan inte komma på en tredje! Sova då kanske

49. Beskriv din favoritscen från en film/serie alt. länka med youtube.
Skins, tror det är tredje säsongen, när Freddie dör för Effys skull. Så hemskt men ändå så fint. Och när dom äter svampar i skogen och blir sjukt höga. Och när dom simmar ut i sjön och kysser varann i vattnet. Älskar den säsongen.

50. Berätta tre saker om dig själv som ingen vet? (sjunger i duschen, äter baklänges middag etc)
1. Jag är bakterierädd. Får ångest när det är stökigt och sängen är obäddad tex. Måste alltid ha rena handdukar osv.

2. Jag har svårt för hundar. Finns några jag tycker om men annars tycker jag mest dem är jobbiga/läskiga och luktar äckligt.

3. Jag doppar morötter i ketchup! För det är så sjukt gott!

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

