söndagsångest


Ibland känner jag mig så otacksam. Trots alla fina människor jag har i mitt liv har jag ibland en tendens att skjuta bort dessa och istället dra till mig människor som inte är bra för mig. Varför? Jag fattar inte vad jag sysslar med vissa dar. Längtar efter något jag hade förut. Känslan av att vilja gråta och skratta samtidigt. Behöver en kram tror jag. Whats happening?

Jag vill bara bli sådär jävla dunderkär i någon igen och börja sköta mitt liv igen. Fungera bättre

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

