:(


Imorgon börjar jag mitt sista år på gymnasiet och jag känner typ för att sjukskriva mig själv redan nu. Så himla opepp.

Vill nu ta tillfället i akt och tacka mina fina vänner som faktiskt gjort detta sommarlov till det bästa hittills. I början av sommaren så lovade jag mig själv att vad som än händer ska detta bli min bästa sommar. Och det har det bannemig varit! Har inte tvekat en enda gång utan bara levt livet och skjutit upp det tråkiga till hösten.

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

