say my name


Håller på att packa upp mitt liv i en resväska. Ska hem till min far och bo där några veckor hade jag tänkt. Vaknade upp imorse av att söta Jenn stod i köket och gräddade våfflor! Mycket lyxig frukost blev det🙂

Sen har jag shoppat lite med Izabella, hittade en sjukt snygg bikini och ett par shorts på rea! Måste ju förbereda mig för Turkiet, hehe. Köpte även ett par skor som jag dock inte kommer kunna använda på ett tag då min fot fortfarande är för svullen (fml) jajaaaaa det var allt för mig

over and out

den här låten påminner så sjukt mycket om way out west!

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

