23:37


Känns som det var 1000 år sen jag faktiskt sov hemma i min egna säng… Ska faktiskt bli skönt att bädda ner sig helt nyduschad i en nybäddad fluffig säng, utan att behöva trängas med någon annan! Har utvecklat någon sorts fobi för att sova själv… Får svårt att somna och när jag väl gör det får jag massa mardrömmar. Men jag får la se hur de går ikväll! Måste vända tillbaka dygnet… Sleep tight and dont let the bedbugs bite

20120815-234056.jpg

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

