usch


Har mått dåligt hela dagen… Och hela dagen har gått åt till att äta pizza och glo tv med Mickis och Michael. Haha lazyyy. Var på fest i partille igår med Denise, Mick, Michael och mötte även Felicia! Det var faktiskt trevligare än väntat. Dock så vet jag inte om det var så jättebra med alkohol – då jag har virus i kroppen. Blev väldigt lättpåverkad haha… Hör och häpna, har nämligen gått och fått BÄLTROS. Vilket typ bara folk som är 60+ brukar drabbas av…. Mindre trevligt, har ett köttsår på ryggen. Men läkaren tyckte inte jag behövde medicin så nu går jag bara och knaprar ipren tills det läkt.

Skulle egentligen ut på krogen ikväll med Linnea och Jenn men känner att jag inte riktigt klarar det i mitt tillstånd. Ska istället ta på en ansiktsmask, hårinpackning och ta ett varmt bad och skämma bort mig själv lite. Måste fan börja ta hand om mig själv innan jag kollapsar, haha…

Fick även besök av min pappa/isabella idag som varit i Turkiet på semester! Han hade köpt ett par nya fina vita (fake) converse till mig! Åh så glad jag blev ♥ mina gamla är typ inte ens vita längre, börjar mer luta åt det grönbruna hållet….räddade denna annars trista lördag.

puss

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

