karma is going to get you


Jag mår så jävla illa. Ni vet den känslan när man tror att man känner någon och blir bevisad fel? Idag försvann en människa ur mitt liv som betytt så mycket för mig. Allt förstördes inom loppet av några minuter och sånt går liksom inte att tillbaka. Tycker bara det är synd att folk inte kan visa respekt. Synd att han valde att avsluta på det sättet.

Det finns faktiskt gränser. Jag har blivit så jävla sårad idag, har varit arg så jag skakat. Gråtit för första gången på veckor.

Jag är åtminstone glad att jag satte stopp, satte ner min fot och visade vart min gräns går. Man ska aldrig ta skit för något man inte gjort. Glad att jag har mina underbara fina vänner som alltid finns där för mig, speciellt i sånna här situtioner. Glad för att det är över.

Glad när jag faktiskt vet att sanningen alltid kommer fram. ALLTID.

I slutändan så är det ändå jag som går därifrån oskyldig och lycklig. För så lycklig som jag är nu har jag inte varit på flera månader. Försök ni bara förstöra för mig, im not going anywhere! puss

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

