22:54


I lördags kände jag mig lite spontan så åkte med Linnea ut till Onsala till hennes sommarställe! Har spenderat min helg där med ett gäng goa grabbar. Vi har badat i regnet, gått på promenader klockan 4 på morgonen ute på landet, varit på både Freeport och Kungsmässan (köpte fan ingenting, haha) ätit massa chips, kollat skräckfilmer och bara tagit det lugnt. Mycket lyckat om jag får säga de själv. Tack för alla som gjorde min helg, speciellt Nea ♥ även fast jag fortfarande är stenförkyld och hostar som en astmakärring…………  Blev dock inte mycket så mycket sömn, så nu ska jag gå och gotta mig i min 2 meter breda säng, BE JEALOUS. ♥

Hehehe

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

