ålesund


Åh, jag längtar redan hem! Så fort jag loggade in på facebook så såg jag alla sommarbilder från Sverige, ser helt underbart ut.

Igår gick jag och R ner till stan, satte oss på resturang Egon och åt och pratade ut. Vi satt där i typ 3 timmar och det behövdes verkligen. Det blev lite tårar och sånt, men det känns mycket bättre nu. Efter nästan 2 år tillsammans kändes det inte rätt att skiljas som ovänner. Sitter och kollar på tågresor nu så förhoppningsvis är jag snart hemma i varma Sverige igen! Här är det bara ynka 15 grader …😦

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

