happy


Måste bara tacka er för de senaste veckorna. Mina fina vänner. De senaste veckorna har nog seriöst varit några utav de bästa i mitt hittils 18åriga liv. Har fått leva på vilt singelliv, galna nätter, snygga män, med mina bästa tjejkompisar. Har gjort nya saker, prickat av saker på listan, kastat mig ut handlöst. Varit modig. Tänkt på mig själv för en gångs skull, och haft så JÄVLA ROLIGT UNDER TIDEN!

Kan inte riktigt sammanfatta, men jag är så glad för den jag är idag. Och jag vet att den här sommaren kommer bli den bästa någonsin, hittils, ever!! Känner mig så fri.

Om vi dör 2012, så har jag åtminstone levt ett jävligt bra liv. puss på er
/överlycklig tacksam vic

 

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

