söndag


Herre min skapare, är helt slut i benen. Har sprungit i klackar hela helgen, mina vader har fått sig en rejäl omgång med andra ord! Åkte hem och sov hos min kära mamma inatt då bussarna slutade gå. Imorse vaknade jag upp till födelsedagsfirande då Anders fyller år idag. De bakade smörgåstårta för ett helt kompani! Fick inte smaka dock😦
Sen åkte jag in till stan och träffade Daniel. Blev en fika, lite promenad runt i staden och tillslut bio. Vi såg Avengers! Bra men jävligt låååång film. Höll på att somna vid flera tillfällen, haha.

Nu hade jag tänkt städa mitt bombnedslag till rum, låg en spindel i sängen när jag kom hem. INGET BRA TECKEN! Haha! puss

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

