viktoria på krigsstigen…eller nåt


Idag är jag arg. Egentligen inte på något speciellt, är bara förbannad! På vädret, på idioter, på lögner, på min situation överhuvudtaget! Har lust att byta liv med någon idag…

Vaknade vid 11, släpade iväg mig till gymmet, trött som ett as. Kom dit och blev supertaggad, svettades som aldrig förr. Det blev typ snigelspår efter mig……… då vet man att man tagit i! Okej inte riktigt, men nästan! Och nu måste jag verkligen plugga, men jag vill inteeeeeeeeeeeeeeee. Försöker hela tiden hitta på ursäkter för att inte göra läxorna.

Just det, igår gjorde Jennifer sin första tatuering! Den blev grymt snygg och hon lipade som en bebis! Så det ska va, heheh!

Nu ska jag gå och göra något vettigt med mitt liv, puss

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

