my pain gave me motivation


Sjukt jobbig kväll. Sammanbrott.

Men samtidigt bra… Har hänt så mycket på senaste så har inte riktigt tänka. Jobbiga saker både i skolan, på kärleksfronten, med vänner och familj. Sen så har jag varit konstant sjuk. Allt kommer liksom på en gång. Just nu känner jag bara för att gömma mig under duntäcket resten av kvällen och tycka synd om mig själv. GET ME OUT OF HERE.

Har kopplat bort mina känslor så himla länge, inte tänkt på något alls överhuvudtaget. Varit så sjukt egoistisk, bara satt mig själv i första hand och skitit i alla andra. Nu i efterhand så märker jag att jag sårat folk. Varför blir det alltid så?

Önskar att jag var en sån känslokall psykopatjävel som aldrig tänkte efter.

Blir galen på mig själv. Träffar ni mig de närmsta dagarna så ta mig med en nypa salt, jag är lite off track just nu.

Längtar till helgen! Behöver musik, alkohol, glada människor! Inget gnäll, bara frihet. Orkar inte fler negativa jävlar nu alltså. puss på er

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

