glass i stora laaass


Hallå kvinnor och män. Idag är det söndag ifall ni missat det.
Jag skulle egentligen tränat imorse men jag snoozade i typ 2 timmar så bangade det. Åkte istället in till stan för att träffa Linnea🙂 slutade med att vi åkte till triumf och vräkte i oss glass höhö. Fick även agera wingman då jag fixade nummer av en snygging för Linnea, HAHA! dog lite. Jag är bäst punkt slut.

Sen åkte vi hem till Denise en stund som pluggade för fullt. Sen åkte jag hem, träffade Mickis och åt middag. Det var min dag det! Nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla massa serier som jag missat, pussen

nomnomnom

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

