dåligt väder


Är så jävla besviken på vädret! Det skulle ju bli fint idag! Var så taggad på en grillkväll i slottskogen och Maskinen som spelar på liseberg… Får la se hur det blir med detta. Kl 08:30 imorse var i alla fall jag och Jenn på plats i skolan och skrev nationella prov i Engelska B som tog ca 30 min? Haha. Ovärt. Sen var vi i stan en snabbis och mötte Paulina. Sen åkte vi hem och däckade i soffan, som som ett litet barn! Nu är jag hemma o ska ta en snabbdusch sen hem till Pau och äta tacos.
Vet inte riktigt vad man ska göra ikväll, kom gärna med förslaaaaag! (ring mig med andra ord) nu måste jag skynda mig :*

hahah helt retarded bild på mig och Pau

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

