orkar ej


Hemma från doktorn nu. Han trodde att jag hade en inflammation i tarmen orsakad av stress. Om det blir värre ska jag få pencillin. Bajs. Nu ska jag sova i typ 1000 timmar. Jag har lovat mig själv att vara frisk till helgen annars kommer jag fan slå sönder något. gnight

Image

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

2 responses to “orkar ej”

  1. Denise says :

    Du måste bli frisk gumman! Proppa i dig massorm med piller och sov ordentligt, i värsta fall får du ta en flaska sprit så slappnar du av! Hehe ^

  2. viktoja says :

    Haha en flaska sprit låter väldigt bra i dagsläget!

Kommentera

