ahhhhhh


Tog precis den hemskaste bussresan i mitt liv på ca 20 min. Hade så ont i magen att jag trodde jag skulle dö och spy på samma gång, att jag hade sjukt tighta jeans på mig hjälpte inte heller direkt. Dessutom hade jag en tjock stickad kofta under jackan av någon jävla anledning (?!) och då ska såklart solen skina in och göra så jag blir megavarm! Tror tillome de rann svett på min panna. Herregud.

Nu vet ni det i alla fall! Igår träffade jag saknade tjejer Felicia och Denise! Det slutade med att vi drog på lite krök med ett gäng killar. Var la där till 3 sen drog jag hem till Ric som bodde i huset bredvid! Smidigt och bra, höhö! Nu ska jag tvinga pappa köpa pizza till mig för jag orkar verkligen inte göra mat idag. Hörs senare!

Image

Bild från inatt

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

