im beat


Kom inte hem förräns halv elva idag, sjukt trött! Har inte ätit middag än men orkar verkligen inte ställa mig och laga mat nu! Känner mig så jävla röten nu också, har bara jobbat jobbat jobbat hela veckan. Hade dock faktiskt ganska kul idag! Tiden gick fort. Imorn blir det direkt att sola lite, sen hem och duscha och typ sova. Haha. Gud vad jag längtar efter att få sova i min underbara säng ♥

Har även shöppat massor idag och senaste veckan överhuvudtaget. Fick ett paket från nelly idag och så har jag handlat massa smink, nya skor, underkläder osv osv. Fattar inte hur pengarna räcker till. Det där med att spara gick inte så bra….
Nu ska jag lägga mig o sova så jag kan ta mig igenom dagen imorn också innan jag kan ta heeeelg! poss

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

