girl look at that body


I WORK OUT!
Hahah älskar när den låten spelas på gymmet och man får en egokick! Direkt när jag vaknade så åkte jag iväg till gymmet och gud vad glad jag är att jag åkte tidigt, för det var helt jävla tomt där! Hade alla maskiner för mig själv, så sjukt gött. Antar att alla människor är ute och lapar sol istället för att gymma, men ändå, haha! Sen köpte jag äntligen solkort så nu ska jag fanimej bli brun!
Nu när jag kom hem var de så varmt så jag la mig i solstolen på terassen i linne och shorts i 2 timmar, och vet ni? Jag frös inte en enda gång! Så himla varmt och skönt.

Det var la allt jag hade att säga för tillfället, ska packa mina saker nu och sen laga middag! poss

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

