16:32


Nu är jag hemma igen! Saknat min säng ♥ Har bytt om och fräschat upp mig lite, och väntar nu på att middagen ska bli klar.

Vaknade typ 11 idag och då gick jag hem till Jeremy och Jennifer och så åkte vi in till allum för att shoppelishoppa! Hittade 2 par byxor som fick följa med hem! Och ett par sjukt snygga skor…men ska fundera lite mer på dom innan jag köper. Sen tog jag bussen till triumf och mötte pappa, Isa och Niklas så åt vi mjukglass! Har varit sommarväder ute hela dagen, men nu blev det typ mulet?😦
Sen ska jag i alla fall hem till Felicia, dom ska grilla! Så får se vad som händer där. Ha en fortsatt bra lördag,puss!

Image

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

