ledig måndag


Idag har jag varit ledig! Sjukt skönt att ha sovmorgon. Var dock tvungen att gå upp och plugga😦 Har sjuk träningsvärk i låren idag, kan knappt gå upp för trappan, haha. Ser ut som en sne tant. Imorgon börjar min praktik också och jag jobbar fram till 6… usch o fy. Är sjukt nervös! Måste göra iordning lunch till imorn också. Vuxenpoäng till mig eller? Längtar till heeeelg! Nä nu ska jag ta och packa upp min väska, vi hörs imorn, poss

Image

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

