my heart catch fire


ÅHHH. Herregud.
Älskar när man hittar tillbaks till gamla låtar/artister som man lyssnat på förut och sedan lyckats glömma bort. Den här låten är ren nostalgi för mig. Lyssnade på den konstant för ungefär 2 år sedan. Fatta hur många kvällar jag suttit och gråtit till den här låten! Just då hade jag ett jobbigt uppbrott med en kille som tog ganska hårt på mig, var så himla sårad och skör vid den tidpunkten. Det gör nästan ont i hjärtat när jag lyssnar, började till o me gråta! herregud vad känslosam man kan bli över en melodi.

Oskar Humlebo, eller Moto Boy som han kallar sig, kan vara en av Sveriges största röster, så himla unik och vacker. Inte bara rösten utan texterna är helt underbara. Dom hjälpte mig enormt mycket.

Tycker ni ska ge honom en chans och lyssna lite, jag var lite tveksam i början när jag hörde honom. Men sen kunde jag inte sluta lyssna. Han är nästan bättre live också, vilket är väldigt sällsynt idag. Kärlek ♥

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

