3:16


Äntligen hemma! Hann med min sista buss så slapp sitta och vänta i typ 45 minuter som jag annars alltid lyckas göra… höhö

Dagen började i alla fall med skola, hade 2 onödiga lektioner. Sen blev det stan med tjejerna, köpte hårfärg och en present! Sen åkte jag hem med J och fixade oss inför kvällen då det var lite partaj hos Jimmy! Vi var la där vid 9 tiden men stannade inte så länge. Jeremy kom o hämta oss och sen har vi varit i Jonsered och kört i Drive thrun på McDonalds! (wiiii dagens höjdpunkt!! tycker det är askul, haha) Drack nästan ingen alkohol men känner mig ändå typ darrig och lite småfull? Hög på livet helt enkelt.

Imorn ska jag äntligen få mitt hår klippt, och av en frisör denna gången! På tiden kan jag säga. Ska också försöka hinna med att träna! Sen blir det myskväll hemma hos Felicia! Vi ska kolla melodifestivalfinalen (ett måste), och lite filmer antagligen! Hoppas ni har en gosig helg nu flickor och pojkar! natti

Image

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

