kaffeskrubb


Har precis kommit ut ur en varm dusch, så nu känner jag mig som en människa igen! Skrubbade hela mig med kaffesrkubb också, det är jättelätt att göra och man blir superduperlen. Som en bebisrumpa! Man blandar bara lite kaffepulver/sump + olivolja + salt och blandar ihop till en smet. Så nu luktar hela jag kaffelatte! höhö.

Idag har jag varit och hälsat på min praktikplats, fick reda på mina tider och fick en liten guide runt i affären. Känner mig lite lugnare nu då dom verkar riktigt trevliga! Sen gick jag och mamma och handlade massa gottis! Vi har gjort hemmagjord pizza, käkat choklad och målat naglarna. Riktigt mys. Nu ska jag ta o kolla lite serier som jag missat och sen sova!
Btw, kikade in på Denises blogg och fick syn på dessa bilder som vi tog på hennes photobooth i helgen. Blev så himla glad, haha!

Det här var inte alla men orkar inte ladda upp fler just nu

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

