torsdag


Har hänt massa idag! Försov mig imorse, vaknade nämligen en halvtimma innan jag skulle ta bussen. Men jag hann ändå! Hade segaste textlektionen ever, kändes som jag skulle dö. Febrig, svettig och sur men Rebecca räddade mig med en ipren! ♥
Sen blev det in till stan med Linnea, Felicia och Jenn för att göra lite hemliga saker, cant tell you! hehehe😉 Hittade också ett sött linne och köpte min ansiktskräm som tagit slut. Vi tjockade oss också på burger king med whopper (frukost för min del då), haha magen sprängdes nästan. Är fortfarande mätt! Måste komma in i mina gamla matvanor, höhö. Sen blev det hem till Jenn och kolla några avsnitt av Melroce place i hennes underbara soffa. Hade kunnat lega på den soffan hela natten, den e så jävla skööön!
Nä nu ska jag gå o spraya lite bus i mitt ansikte, är blek som en albino. HATAR DET. Söndag = solarium. Inte bra, men jag måste!!
Åh, måste hitta sommarjobb och praktikplats också… stress.

Image

åhhh behöver sol

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

