seg söndag


Jag har blivit riktigt sjuk. Min röst har förvandlats till en astmakärrings gurgel. Känner mig sjukt förvirrad över allt. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen, just nu är det något mellanting. Känner mig bara likgiltlig. Vaknade vid 14, Jenn ringde så gick ner och mötte henne vid affären då hon skulle handla lite gottis. Sen har vi bara legat i soffan, har ingen ork.

Måste börja packa snart för ska hem till min madre. Gud vad jag längtar till nästa helg, behöver ha riktigt kul känner jag! Bara 5 dagar kvar till fredag! Haha

Image

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

