enough for tonight


Nä, nu har jag suttit och tänkt så huvvet knakat hela kvällen. Har fortfarande inte kommit fram till en lösning. Tur att jag har världens bästa mamma som torkar mina tårar när jag mår som sämst. Imorgon ska jag till läkaren och ta fler blodprov, förhoppningsvis får jag lite mer svar då. Minns hur glad jag var för en vecka sen, hur bra jag mådde. Helt plötsligt känns det så långt borta. Känns som det var 1 år sedan, inte 1 vecka. Men jag vet att jag klarar mig. Har tagit mig igenom värre saker. Och jag vet att jag aldrig är ensam.
Kärlek till min underbara familj och alla fina vänner. Gnight ♥

Image

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

