Det är fan sjukt


Hur ens humör kan droppa från 100 ner till 0. Verkar som oturen bara förföljer mig just nu. Antingen så är det bråk eller sjukdom. ÄR FÖRFAN SJUK HELA TIDEN!😦
Behöver ha kul, behöver hitta tillbaks till gamla Viktoria som hade så jävla kul jämt. Vild och fri. Jag borde fan vara ute och dansa röven av mig just nu! Inte sitta hemma och vänta. Orkar inte denna tråkiga gråa perioden. Är inte byggd för att vänta på min tur hela tiden. När jag vill ha något, ska jag fanimej ha det också!! Vet inte hur detta ska sluta…

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

