13:47


godmorgon! Sitter just nu och pluggar webbdesign och tycker synd om mig själv. Blir fan deprimerad av att plugga när man har lov! Klar med första uppgiften nu iaf, nu är det bara 3 animationer kvar…wihoo!
Surfar runt och söker lite sommarjobb också, det jobbiga är ju att jag vet att jag kommer vara massa upptagen i sommar och jag vet inte riktigt vilka veckor jag kan jobba… Hur gör man då? Haha.

Nä nu blir det frukost sen dusch och göra något vettigt av den här dagen! poss

random pics  ♥

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

