valentines day


Den här dagen har känts hur lång som helst! Blev väckt vid 9 tiden med go frukost, somnade om och sov till 1. Vaknade med huvudvärk som vanligt. Fattar inte varför, har aldrig huvudvärk annars, men senaste veckan har den varit där varje dag. Slutade med att jag svimmade pga mitt låga blodtryck och jag tror att jag lyckades slå i huvudet samtidigt. Ingen fångade ju mig😦 så, jaa… så kan det också gå.

Har iaf ätit jordgubbar, varit på indisk resturang nu på kvällen med familjen och kollat film i soffan. Om jag inte blir bättre i hövvet snart får jag väl bege mig till läkaren igen. Önskar bara att jag fick vara frisk nån gång!! Det är alltid något.😦

Förutom det så har jag haft en bra alla hjärtans dag, har ju en supersöt pojk som gjorde hela mitt humör idag. Han är snällaste! ♥♥♥

Till sist vill jag också skriva ett megastort grattis till min fina bästa vän Jenn som fyllde 18 idag! (eller det blir igår med tanke på att klockan är över 24), men ändå! Du förtjänar det bästa! I helgen ska vi fira ordentligt! Love you ♥

i våra bästa dar

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

