2:55


HERREGUD!! Det är iskallt ute! Och då menar jag iskallt. Mina tår var isbitar när jag kom hem!
Har haft en väldigt bra kväll innehållandes choklad och tjejsnack, vad kan gå fel där liksom? Har varit ute i princip hela kvällen och hade skinnjacka på mig….och så började de snöa som satan. Nä ingen bra kombination. Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att springa till duschen o tina upp mig själv :O
Nu ska jag i alla fall sova, imorn blir det träna! poss

Image

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

