gnäll x 1000


Alltså jag tror inte ni förstår hur dålig denna dag har varit? Började med ett leende imorse men min dag blev ganska snabbt förstörd. För det första är det 10 fucking minus ute. Jag tål inte kyla. För det andra är folk som jävla djur på bussarna/spårvagnarna. ALLTSÅ HAR INGA MÄNNISKOR VETT OCH ETTIKET LÄNGRE? Det slutade med att jag tröttnade och boxade mig fram på bussen hem. Om inte folk flyttar på sig får man ju fan ta till våld, genom att armbåga sig fram. Ååh jävla idiotmänniskor. Det finns vissa oskriva regler som alla, ALLA människor borde veta. Som dom som ska på spårvagnen innan man kommit av. VAFAN?? SLÄPP AV FOLK INNAN NI SKA KNUFFA ER FRAM. Och så fort man säger till någon, ba URSÄKTA? KAN DU FLYTTA PÅ DIG? Så ser dom helt chockade ut och ba oooooooooojj…. stod det någon där? Men gud jag vill ju ha all plats på hela bussen för mig själv… (och sen flyttar dom på sig motvilligt i slowmotion samtidigt som dom suckar).

Sen hatar jag människor som inte delar med sig. Snåla jävlar som smyger med saker. Kan ni inte bara gå och lägga er under en sten och försvinna? Barnsliga människor som får pms utan anledning. Gå och ät choklad istället jävla mensbarn. NI GÖR MIG SÅ JÄVLA PISSED OFF ERA JUBELIDIOTER! Försvinn ur min åsyn.

Image

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

