jag är kär


Har blivit förälskad. I en kamera! Inte vilken kamera som helst dessutom. En nikon!! Har fan alltid varit en canon människa men nu tror jag fan att jag börjar digga nikon mer…. var tvungen att låna hem skolkameran för att testa. Fyller ju år snart, hade inte suttit fel med en ny leksak?! HEHEHEH hoppas mamma o pappa läser det här.

Just nu sitter jag i alla fall med hårfärg i håret. Har spenderat eftermiddagen med bästis i Allum. Käkade på eat och träffade på Mikaela och Felicia. Trevlig trevligt.

Och just det, grattis till min underbara söta pojkvän som faktiskt fyller 22 år idag! Saknar dig.

Ignorera mitt osminkade slitna ansikte. Gick faktiskt upp kl 6 imorse så jag har rätt att se trött ut, haha!

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

