måndag igen


Det var jävligt svårt att ta sig upp ur sängen imorse. Snoozade i 1 timma, gick upp 9 och sprang ner till bussen halv 10. Lyckat haha, hatar att stressa. Men skoldagen var helt okej, gjorde klart min intervju på text och sen var det 2 timmars rast. Unnade mig lite choklad, hehe tjockt. Sen blev det webbdesign med en kort redovisning sen var jag tvungen att springa! Skulle nämligen följa med Jennifer på övningskörning! Hon var jävligt duktig kan jag säga, bara ett litet stopp resten gick mjukt och fint hehe. Snart är körkortet ditt!
Sen körde hon hem till Jeremy där han och Marcus var så hann umgås med dom en liten stund. Fick även köpt hårfärg idag, äntligen! Min utväxt är nämligen ganska otrevligt just nu…

Och Thomas om du läser detta, sorry för att det blev bajs idag, vi får ses i veckan! puss

 ♡

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

