orättvist


Hemkommen från en sjukt jobbig kväll. Orkar egentligen inte skriva så mycket, har inte varit hemma på hela dan, gick upp 6 imorse. Sjukt trött.

Jag hamnade på sjukhuset med en familjemedlem som blev allvarligt sjuk. Har sett mer hemska grejer ikväll än jag sett på… jag vet inte hur länge. Är helt slut i hjärnan. Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Hela min kropp har varit i chock och skakat och gråtit helt utan kontroll. Så himla orolig och rädd. Det är så orättvist när sånt här händer och sen ser man folk som hamnar på samma avdelning pga för mkt alkohol. Folk som gör det mot sig själva och tar upp plats för andra som behöver den bättre. Nej det är så jävla orättvist!!😦

Som tur är har jag bästa vännerna som kom och hämta mig och sällskapade mig. Ni räddade mig från ett anfall typ. Fick en jättesupermegafin julklapp också. Tusen tack.   ♥

Får skriva mer imorn när jag fått lite sömn och samlat mig lite. Och glöm inte ta hand om era nära och kära! Ta vara på tiden ni har tillsammans. We wont live forever.

Älskar dig

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

