13:46


Känns lite bättre idag efter en kall dusch och lite sömn. Nu inväntar jag Mickis som ska komma hit och hjälpa mig baka tårta! Idag har vi nämligen ett födelsedagsbarn i huset, hehe! Dagen till ära har jag på mig min nya underbara rosa kavaj jag fick av bästa Jenn igår! Love it   ♥

Senare ikväll blir det hem till Linnea för mys med brudarna. Så himla härligt, behöver verkligen en tjejkväll. Kommer nog bli awesome! Ska köpa 1000 kg godis för det är jag värd efter igår. Sådeså. Haha, cyaaaa

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

