-10 och jag skäms


Jag frös röven av mig idag, så när jag kom hem tänkte jag – Det är vinter, ingen bryr sig. Lika bra att leta fram dunjackan för alla andra har ju fula jackor på sig. Jag har alltid vägrat detta avskyvärda plagg tills jag inte klarar mer. Har skinnjacka året om, till och med i sena december.

Är inget större fan av canada goose efter jag sett videos hur det egentligen går till när dom plockar gässen levande. Sen att det får en att se 10 kg fetare ut är en annan femma. Men nu har jag kommit fram till en gräns, frysa eller överleva!

Dock så finns det ju faktiskt några få snygga vinterjackor, men jag har helt enkelt inte ekonomi för att köpa en ny just nu!😦

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

One response to “-10 och jag skäms”

  1. Denise says :

    Jag som gillade din jacka! Skärpning nu fröken. Bättre att hålla sig varm än att frysa röv!;) puss

Kommentera

