Ett år i photobooth


Börjar med Februari 2011

Gosade med Månz och längtade efter våren!

Mars

Det var tidig vår och jag festade som aldrig förr med denna pingla!

April

Påsken kom och jag fyllde år!

Valborg

Var supertaggad och firade denna högtid som går ut på att konsumera alkohol, genom att göra detta tre dar i sträck!

Maj

Mindre rolig månad, blev inlagd på sjukhus och fick klara mig på 1 öga ett tag.

Juni

Det blev midsommar och jag var otroligt glad, firade med supergoa tjejer!

Turkiet och Cypern

Kom hem med en redig solbränna och lite magsjuka.

Juli

Befann mig på konserter i stan, slottskogen och hade avskeds-hemmafest.

Augusti

Bestod av en 2veckors resa till Norge och en himlans massa fest.

September

Det hände mycket. Skolan började, det var fest hela helgerna, shoppade som en galning och R kom till Sverige. Låter bilden över sammanfatta allt detta, hehe.

Oktober

pluggade, pluggade och pluggade! Jobbade lite däremellan också. Produktiv månad.

November

Bestod av enorma mängder värmande te, mycket bio och hemmakvällar.

December

Det var sjukt varmt ute och jag sprang runt i skinnjacka om kvällarna. Fest och tidig jul med familj i Sverige.

Januari

Bodde 4 veckor i norge hos R, firade jul och nyår och vilade upp mig. Sen har det inte hänt så mycket sen jag kommit hem, blivit sjukskriven och spenderat mesta tiden i sängen tyvärr, haha.

About viktoja

Youre in for a treat, honey!

Kommentera

